1.06.2011

pembe düğün nişan kurabiyeleri..







2 yorum:

kemalpasatatlisi.com dedi ki...

Sevgili Betül merhaba,
Ortak noktamız Dursunbey ve pastalar olan bir arkadaşla tanıştığım için çok mutlu oldum, iyi ki siteme mesaj bırakmışsın, çok teşekkürler güzel mesajın için. Ama abartmadan yazıyorum ki, sen şeker hamurlu kurabiyeler konusunda çok daha iyisin :) Sevgilerimle, başarılar...

kemalpasatatlisi.com dedi ki...

Bu özel!!
Sevgili betül,
Blogtan gördüğüm kadarıyla bir işyerin var ve kutlamalar için gerekli olan herşeyi tasarlıyorsun.Şeker hamuru konusunda jelatin nedeniyle çok çekincelerim vardı daha düne kadar. Bir şekilde içinde jelatin olmayan hazır şeker hamuru buldum ama süsüleme ile ilgili hala hiçbir aracım yok:( Sen bunlaraı nereden tedarik ediyorsun? Bursa daki pastaland çok pahalı. Şeker hamurunu hazır mı alıyorsun? Dursunbey de talep nasıl? Yaşadığımız ilçe yani kemalpaşa daha büyük ve bildiğim kadarıyla henüz bu tür ürünler yapan yok. Hep düşünüyorum, bir yakınımız var,eşinin işleri pek iyi değil, bir çıkış yolu arıyorlar, arkadaş da çok becerikli, böyle birşey konusunda onlara yardımcı olsam mı acaba? Betül cüm bu konuda bana fikir verebilir misin? Bir de şunu merak ettim, benden kim bahsetti, hangi arkadaşım acaba?? ve sen de dursunbeyli misin? Tanıştığımıza gerçekten çok sevindim, dursunbey e geldiğimde inşaallah görüşmek de nasip olur,ben de kemalpaşa ya bekliyorum. Sevgilerimle, işlerinde çok çok başarılar...