25.04.2012

2 KATLI DOĞUM GÜNÜ PASTASI

öğrencimiz Bahar için kendi adına uygun çiçekli kelebekli bahar gibi bir pasta yaptım,malum doğum günü çocuğu kız olunca pembe vazgeçilmez oluyor,pembeyle lila da birbirini tamamlayan ve çok yakışan renkler olduğunu düşündüğüm için 2 sini kullandım..
annesinin siparişi üzerine yaptığım 2 katlı pastaya önce ben sonra da  çocuklarım bayıldı :)
 çok keyifle yaptım,tadına bakma fırsatım olduğu için de ayrıca keyiflendim :) objektif bir bakış açısıyla söylüyorum ki gerçekten görüntüsü kadar tadı da mükemmeldi..
hepsi nasıl  bir iştahla bakıyolar,küçük gurmelerim benim:) hepsi de ağzının tadını  çok bilirler.nasıl severek yediler anlatamam.onları izlerken benim keyfime diyecek yok tabiki..


 bu arada güzel kızıma kendi kadar güzel,mutlu bir ömür diliyorum.Rabbim hep mutluluklarla geçecek yıllar nasip etsin,ona ve diğer kuzucuklarıma da..




en zoru da sanırım o kadar uğraşıp süslediğim pastayı bir anda parça parça yapmaktı:( ama  içi kakao kremalı ve çikolata parçalı pastanın tadı herşeyi unutturdu.bir doğum günü de böyle geçti.darısı diğer doğum günlerimize..
made by B.B.

Hiç yorum yok: