31.12.2012

2012 yılının son hafta sonu

cumartesi günü için güzel planlarım vardı..
ailecek sabah kahvaltımızı yaptık,sonra babamızı işe gönderdik,sonra minik kuşumuzla plan yaptık,önce evimizi toplayıp,süpürecektik,daha sonra birlikte kurabiye yapıp,minik bir sepet hazırlayacak, sıcacık kurabiyelerimizden önce biraz babamıza götürecektik,ordan da Dursunbeyde, yürüyüş ve çocukların rahat rahat koşup oynayabilmeleri için en uygun yer olan saz alanı denilen yere gidip kızımla orda top oynayacak,koşup eğlenecek,minik bir piknik yapacaktık..
öyle olmadı tabii..
bu planı yaptıktan sonra hemen evi toplama işine koyuldum,topladıktan sonra yeni aldığım süpürgeyle süpürme işine koyuldum,bu esnada saat 13:00 falandı.ben evi süpürdükten sonra saate baktığımda 4'e çeyrek vardı.saatlerce evi süpürmüşüm kendimi kaptırıp:)mümkünse bu ay elektrik faturası gelmesin bize:) bu arada elektirk süpürgesi almak isteyen olursa arnica bora 5000 kesinlikle tavsiye ederim,ev de ne bulduysam süpürdüm,perde, yastık, yorgan, yatak,koltuk..vs, her birinin başlığı ayrı tabi:) öyle bir toz çıktı ki evden,kendimden utandım resmen :)) bir de toz alma,yerleri silme gibi bi derdim kalmadı,herşeyi onunla yaptım.biraz reklam gibi oldu ama ben birsürü makina değiştirdim ama bunu çok sevdim:) tavsiye ederim yani kesinlikle.. ama ben bütün evi temizleme işinden sonra bütüün yaptığımız planlar kafamdan uçtu gitti daha doğrusu ben uçurdum hepsini,kızımın tüm ısrarlarına rağmen..belim koptu o gün hiç evden çıkasım gelmedi.ben de kendimi affettirmek için kızıma geçen gün blogları gezerken gördüğüm bir tatlı vardı onu yaptım,ama kimin bloğunda gördüğümü hatırlayamıyorum,o yüzden isim veremiyorum:(
 görüntüsü çok hoşuma gitmişti internette,ondan yapıyım dedim,şeffaf görünen içine muzlar doğradığım muzlu jöle,diğeri de evdeki süt bitsin diye yaptığım muhallebi,görüntüsünü beğendim ama o yaptığım muhallebi çok koyu kıvamlı oldu,onu pek sevmedik..yine de görüntüsü güzel olduğu için koyıyım dedim:)


akşam yemekten sonra da masayı toplarken bizimkilere sordum çayın yanında bişey istermisiniz,kek mi kurabiye mi dedim,büyük çoğunluk (2 kişi:)) kek isteyince yumurtaları çıkardım, eşime 'hadi sen yap' dedim,yapabilir miyim ki falan diye heveslendi,yumurtalar ısınsın diye beklerken baktım aşçımız çoktan uykuya dalmış bile:)) bizde kızımla kekimizi yaptık, pişirdik,üstüne sosunu yaptık,meyvelerimizi sıktık,yumurtaların ısınmasını bekleyen babamızı da uyandırdık:) ve afiyetle yedik..

böylece cts günümüz bitmiş oldu..
pazar günü de karar verdik bursaya orda da ikeaya gidelim dedik,sabah hemen hazırlandık çıktık yola,2 saatten fazla sürüyo burdan bursa,yolda biraz mola verdik,3 saatin sonunda ikeaya gidebildik,2 saatte otoparkta yer aradık,akşam oldu geri geldik:))) şaka ama nerdeyse öyle olmak üzereydi,o kadar kalabalıktı ki arabaya hakikaten yer bulamadık,otobüs terminaline koyduk biz de.neyse allahtan saat 10a kadar açıkta rahat rahat gezdik,çok güzel şeyler var yaa keşke daha yakın olsa da daha sık gidebilsek..eşimin muayenehane için aradığı ve fiyatları 800tl ve 1000tl arasında değişen ayaklı sehpadan bulduk,ve bize 89tl ye mal oldu:)) tamam tıpa tıp aynısı değil ama iş görecek cinsten,ben de her zamanki gibi mumların vazoların olduğu taraftan saatlerce ayrılamadım,bir kaç tane mum aldığım bir de çok sevimli fener görüntüsünde mumluk vardı onu aldım,bürosit,lamba..vs de aldık,hepsini de çok sevdim.sonra yola çıktık eve geldiğimzde saat 11 olmuştu,aldıklarımızı dağıttık,inceledik,ama yerlerine yerleştiremedik,çok yorulmuştuk:( akşam eve gidince fazlaca iş beni bekliyor malesef:(...
işte böyle 2012nin son hafta sonunu bu şekilde geçirdik..
bu arada blog yazma işini çok sevdim,unuttukça bakıp okuyabileceğim bir kaynak oluşmaya başladı elimde.. bir de kısa tutmayı başarabilsem :))


made by B.B.

2 yorum:

Rümeysa dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK .DAİMİ MİSAFİRİNİZİM İADEYİ ZİYARETE BEKLERİM.

şirin tasarımlar dedi ki...

teşekkür ederim,hemen ziyaretinize geliyorum...