18.12.2012

KEÇELERLE İLK TANIŞMA

bunlardaaaaa benim yeni merakım:)
sonunda benim de keçelerim oldu,kargo elime geçer geçmez hemen fotoğrafladım.ve aklımda olan kapı süsümü vakit kaybetmeden yapmaya koyuldum,bakalım nasıl olmuş????
evin girişi ne kadar güzel ve özenilmişse daha girmeden evin de öyle olduğu izlenimini verir bana,o yüzden benim için evin dışı da içi kadar önemlidir,kapının dışındaki ayakkabiların düzeni,paspasın kapıyla uyumu,kapı süsü..vs, ben de bu uyumu yakalamaya çalıştım,beyaz kapım ve çiçekli paspasıma uygun kapı süsü yaptım hemen..
bu kadar zevkli bir şey olduğunu bilseydim şimdiye kadar beklemeden hemen keçe olayına el atardım :)) insanın yaptıkça yapası geliyo,bir şeyi bitirmeden yeni yeni başka fikirler oluşuyo,bayıldım ben bu keçe işine..
kapı süsümü de ayrıca çok sevdim, aslında böyle bir düşüncem yoktu,herşey ev yapmaya çalıştığım şu kırmızı çatılı şeyin kuş yuvasına benzemesiyle başladı,ben de iyi fikir deyip kuş yuvasına dönüştürdüm,ordadaki minik pembe kuş bizim minik prensesimiz,açık pembe kuş annemiz,mavi de babamız oldu:)) evimizde bizim kuş yuvamız:)) bitirdikten sonra elimden bırakamadım,çok sevdik kızımla :)göz renklerimize kadar ince düşündük:) sırada diğer keçe çalışmalarım..
made by B.B.

2 yorum:

Fatma Başaran dedi ki...

çok beğendim.güzel olmuş.selamlar

şirin tasarımlar dedi ki...

teşekkür ederim fatma hanım yorumunuza,sevgiler..