19.12.2012

hediyelik bebek kurabiyeleri

         bunlardaa yine aynı şekilde bir önceki kurabiyelerle aynı yolun yolcusu :))yanii bunlarda Gaziantepe gitti,sevgili dostum Reyhan bu paketi de doğum yapmak üzere olan eltisi için istemişti,gerçi bebek ben bu fotoğrafları bloğuma koyana kadar 2-3 aylık olmuştur sanırım,halbuki bu kurabiye kutusu onun doğumunda hastane odasına gitmişti:)
bunların da aynı şekilde bütün tasarımı bana bırakılmış olup özene bözene hazırlanmıştır,hatta istek üzerine bebişin 2 abisine anne ve babalarına da isimlerine özel kurabiyeler pakete eklenmiştir:)

 bu iki kalp de bebeğimiz Zeynep Şulem'in annesi ve babasına hazırlanmış kurabiyelerimiz.

 yine aynı şekilde kurabiyelerin renkleriyle uyumlu kurdelelerle paketlendi..
 içine sığacakları büyüklükte bir sepet içine özenle yerleştirildi.
 ve hastane odasına zeynep şulem bebeğin doğumuna yetiştirildi,arkadaşımdan aldığım duyumlar çok olumlu yöndeydi,çok beğenmişler ve bu da beni ziyadesiyle mutlu etti:)
 kargoyla gaziantepe gideceği için bozulma,kırılma,ezilmelere karşı düzgünce paketlendi,üzerine yine minik sevimli bir kart yerleştirildi(itiraf etmeliyim hazırladığım bu minik kartlar da beni en az kurabiyeler kadar mutlu ediyor:)
en son olarak da 2 pakete bizlere böyle yan yana görüntü verip yola çıktılar:) kilometrelerce yolu sağsalim gittikleri haberini alınca benden mutlusu yoktu:) zeynep şulem bebek sana sağlıklı,huzurlu,başarılı mutlu bir ömür diliyorum..
made by B.B.

Hiç yorum yok: