18.12.2012

ŞİRİN GÖRDÜĞÜM NE VARSA..:)

ŞİRİN TASARIMLAR adlı bloğumu 2 sene önce sadece yaptığım kurabiye ve pastaları yayınlamak için açmıştım, ama şimdi bakınca bloğumun adına haksızlık yaptığımı düşünüyorum :) yapılacak, yapılmış,düşünce aşamasında olan ve ya yayınlamak istediğim o kadar çok şirin tasarımlarım var ki :)) ben de bloğumun gidişatında köklü bir değişiklik yapıp şirin olduğunu düşündüğüm her şeyi paylaşmaya karar verdim, kurabiye ve pastalara da devam bu arada :)
çook uzun bir zamandır bloğuma yazamadım, en son paylaşımım mayıs ayında. yaza doğru öyle bir yoğunluk vardı ki hayatımda,taşınma telaşımız,çocuklarımızın yıl sonu gösterileri ( bu arada belirteyim,özel bir anaokulunda idarecilik yapıyorum),o gösterilerden de bir kaç kare paylaşmak isterim,çok şirin olduklarını düşünüyorum çünkü :))
bunlar minik 3-4 yaş grubumuzdan minik filler ve arılar..

hepsi çok tatlı ve başarılıydılar...

bu minikler de 5-6 yaş grubu (o zamanlar 6 yaş grubu da vardı:((,şimdi malesefen büyük öğrencimiz 5 yaşında)


BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM  şarkısında muhteşem bir dans gösterisi sundular, en önde kafası öne eğik olan prenses de benim kızım ECRİN.





ve alkışlaaaarrrr.....:))
                                      bunlar da okul öncesi yürüyüşü için hazırladığımız el baskılı tişörtlerimiz..


ve minik ellerle tişörtlerin hazırlanma aşaması..


 en son sergimizle ilgili de bir kaç şirin fotoğraflar eklemek istiyorum:)) 
okulumuzun ilk senesinde miniklerimizle güzel ve başarılı bir yıl geçirmenin mutluluğu içinde 2011-2012 eğitim öğretim yılını tamamlamış olduk böylece..

 ama tüm bunların ne kadar yorucu emek isteyen bir süreç olduğunu yaşayarak öğrenmek gerekiyormuş,yorucu ama bir o kadar da keyifliydi,öğrencilerimizin gösteri de giydikleri kıyafetleri de tasarlama ve dikme işini de üstlenince nefes almaya fırsat bulamadığımız bir hafta geçirmiştik,burdan da herşeyi birlikte yaptığımız sevgili öğretmenimiz mügeye sevgiler:)

geçen seneyi bu şekilde bitirmiş olduk,ama daha yükleyeceğim çok fotoğraflar var,bu konu da şimdilik bu kadar.. darısı bu senenin başına..

3 yorum:

Selcen dedi ki...

canım beniiim çok iyi yapmışsın köklü değişimle :) Ben de ilk berayla ilgili başlamıştım ama biraz farklılaştı şu sıralar başka bir blog daha mı açsam diye düşünüyorum bazen ama böyle de mutluyum sanki :)
bi de şu kelime doğrulamayı kaldır be cicim :)

Selcen dedi ki...

canım beniiim çok iyi yapmışsın köklü değişimle :) Ben de ilk berayla ilgili başlamıştım ama biraz farklılaştı şu sıralar başka bir blog daha mı açsam diye düşünüyorum bazen ama böyle de mutluyum sanki :)
bi de şu kelime doğrulamayı kaldır be cicim :)

SİRİN TASARIMLAR dedi ki...

canım teşekkür ederim,aynen bende öyle düşünüyodum farklı bir blog mu açsam diye ama şirin tasarımlar deyince yaptığım herşeyi kapsadığını düşündüm eb de formatı değiştireyim dedim :)) bakalım hayırlısı. bir de şu kelime doğrulama olayını kaldırmaya çalışıcam :))