19.12.2012

siyah beyaz ve kırmızının uyumu

 kurabiyelerimizi de ihmal etmeyelim tabii bu arada. Bu sevimli kurabiyeler canım dostum Reyhan'ın yeni evlenmiş bir arkadaşına hediye götürmek üzere istediği,rengini şeklini,kısacası herşeyini bana bıraktığı ve benim yeni çiftimiz için tasarladığım kurabiyeler..
 bu 3 rengin birbirini tamamlamasına bayılıyorum,çok uyumlu olduklarını düşünüyorum,aslında itiraf etmek gerekirse herşey kutuyla başladı :)) kutuyu da nacizane ben süsledim ve o renkler ağırlıkta olunca kurabiyelerde kutuyla uyumlu olsun dedim:) ve bu kurabiyeler çıktı ortaya..
 kalp şeklinde hazırlayıp üzerlerine de çiftimizin isimlerini yazdım;ferhat ve kibar.kibar ismini hiç duymamıştım bu arada,benim için ilk oldu:)
 kurabiyelerimiz tamamlanınca hepsi teker teker paketlendi,aynı renklerle kurdelelerle süslendi ve kendi hazırladığım kutunun içine güzelce yerleştirildi.arkadaşım kurabiyeleri verirken belki içine not yazmak ister diye de minik sevimli bir kart tarafımdan hazırlanıp kutuya iliştiriverildi:) veee Gaziantepe gönderilmek üzere kargoya verildi..
ferhat ve kibara mutluluklar diliyorum..
made by B.B.

Hiç yorum yok: