30.05.2013

son stresler..

herkese merhabalar.. uzunca bir ara paylaşım yapamadım,sebebine gelince o kadar yoğun bir şekilde geçti ki mayıs ayı anlatamam.okulda sene sonu gösterileri,provalar,kıyafetlerin hazırlanması,sergimiz,okul öncesi şenlikleri,aynı zamanda kurabiye ve kapı süsü siparişi.. derken herşeyi nasıl yetiştirdiğime ben bile hayret ediyorum.çok yoğun bir zaman geçirdik ama çok şükür hepsi güzel oldu,5 yaş grubu kızlara bir tane dans gösterisi hazırladım,kıyafetlerini de itinayla ben diktim.hepsini paylaşmak istiyorum ama şu sınavlarımı da atlatayım.son sınavlarım kaldı artık,hayırlısıyla bunları da atlattığım da rahatlıyorum inşallah.ondan sonra tatilde gelsin keçeler,inciler,boncuklar,kurabiyeler,pastalar... :)) sene boyunca aklımda olup yapamadığım şeyleri yaz tatiline sakladım..
 ben kitapların arasında boğuşurken,hafta sonu olacak finallerim için dualarını benden esirgemeyen arkadaşlara şimdiden çoook teşekkürler..

28.04.2013

gelin tacı

şunun güzelliğine bir bakar mısınız? :) tevazuyu severim ama böyle güzel şeyler yaptığımı görünce çook seviyorum kendimi :)
 bi arkadaşım gelin tacı istediğini söyledi,açıkçası yapabileceğimden emin olmadığım için deniyim dedim,çünkü daha önce yaptığım bir şey değildi.ama yaptıktan sonra bakmaya doyamadım:) arkadaşım da bayıldı..
 sizce de güzel olmuş mu?



made by B.B.

top çiçek,perde süsü

bunlar da ip perdemin ortasına asmak için hazırladığım çiçeklerim.daha 2 pencereme perde yapmam gerekiyor,henüz onlara fırsat bulamadım ama çiçekleri hazır olsun dedim.bu çiçekleri perdemin ortasına asınca fotoğraflarını eklerim inşallah.bakalım ne zaman fırsat olur..


made by B.B.

ip perde

öncelikle söylemek istediğim şu ki günde 500ün üzerinde misafirim oluyor bloğumda ama bir selam vermeden geçmeyin canım aaaa :))) bi çayımı için :) bi yorum yapın,üye olun :)) şaka bi yana şimdiki postumda yaptığım ip perdemi göstermek istiyorum.daha doğrusu istiyordum ama çektiğim fotoğrafa bakınca abajurun heyecanından perdeden çok onu almışım :) daha sonra perdeyi yakından ekip tekrar koyarım inşallah.
 aslında o da tam bitmedi.yapılacak bir kaç işlem daha var ama sabırsızlık işte.sevgiler..
made by B.B.

pembe çiçekler

bu minik sevimli çiçeklerimi çok sevdim :)  çiçeklerimin altına tül geçirip,dala doğal kurdeleyle sabitledim. ahh bi de altlarına minik saksılar bulabilsem :(( daha saksı bulup koyamadığım için tamamlanmadılar ama paylaşmadan duramadım :) ben de önceden boyamış olduğum meyveli yoğurt kabına emaneten oturttum sevimli çiçeklerimi. bittiğinde 2 komidinimin üstüne koymayı düşünüyorum..



made by B.B.

takı kutusu

yatak odamı pembeleştirme projelerim son hızla devam ediyor :) bu gördüğünüz çit görünümlü kutunun benzerini bir yerde görüp beğenmiştim ama işte herşeyi kendim yapma isteğim sayesinde almayıp kendim yapmaya koyuldum.bizim okulumuzun yanında bir marangoz atolyesi var ve sağolsun ne istersek marangozumuz bıkmadan usanmadan istediğimizi yapıyor.ona bu çiti anlattım elindeki kontraplaklardan bu minik parçaları kesti,ben de onları bu çok sevdiğim renge boyayıp parçaları yapıştırıp bu çit kutuyu oluşturmuş oldum.abajurumla da çitlerim takım oldu.
 içine de takılarımı koyup aynamın önüne yerleştirdim.insanın kendi yaptığı şeyleri izlemek bile çok mutluluk veriyor :))



made by B.B.

abajur yenileme

herkese iyi geceler diliyorum,hafta sonunun rutin ev işleri sonrasında anca bu saatte yazabiliyorum (00:40)
bu saatte paylaşmak istediğim şey,eski bir abajurum.3 sene önce bi arkadaş hediye etmişti,böyle sade üzeri düz sarı kumaşla kaplı normal sıradan bir abajur.ama bu sevgili abajurun evimizde sefası çok uzun sürmedi,minik kuşumun yere düşürmesiyle abajurun üzerindeki şapkası kırıldı,kullanılamaz hale geldi.o halini fotoğraf çekmeyi çok sonradan akıl ettiğim için malesef gösteremiyorum :( geçen sene kendi evimize taşınırken kullanmadığım ne varsa verdiğimi söylemiştim daha önceden,bu abajuru da kullanmıyordum ama vermeye kıyamadığım eşyaların arasındaydı.nasıl yapsam diye baya bi akıl yürüttüm üzerinde,daha önce hiç görmediğim,yapılmamış bir şey olsun istedim,en son bu halini gözümün önüne getirdim ve hemen kolları sıvayıp yapmaya giriştim.
yatak odam koyu renk,alırken severek almıştım ama beyaz aşkı başladıktan sonra yatak odama renk katmak istedim.genelde kahverengiyi kremle kombinlediğim için sanırım iyice sıkıldım bu renklerden.ben de ( yavru ağzı , pembe arası artık adı neyse :) bu renkle odamı daha sevimli hale getirmeyi planlıyorum.odada kullanabileceğim bazı şeyleri de bu renkten seçmeye çalışıyorum,böylece kahverengi ve bu renk uyumunu yakalamaya çalışıyorum.
 neyse geleli abajurumuza,bunlar normal bildiğiniz marketlerde satılan kalın çöp şiş çubukları.boyama işleminden sonra silikonla sırayla yapıştırdım ve üzerini de keçelerle süsledim.ve hayalimde oluşturduğum görüntüye kavuşmuş oldum.
 aslında altındaki porselen kısmı da beyaza boyamayı düşünüorum ama nasıl olacağı konusunda emin olamadığım için denemedim daha,bu konu da tecrübesi olanlar varsa tavsiyelerini rica ediyorum:) ve aynı zamanda abajurumun nasıl göründüğün konusunda yorumları da... :))


made by B.B.

17.04.2013

KAPI SÜSÜ


top,çiçek,silikon ve kurdelelerle yaptığım top çiçeğim,oturma odamın kapısına astım.
gelip geçtikte mıncıklamak çok zevkli :))





made by B.B.

ŞİŞ KUTUSU YAPTIM


 bu görmüş olduğunuz kutu bir zamanlar çok tasvip etmesemde kızımın yeni pringles kutularından. ee madem yedi artık,yapacak bir şey yok ben de bari kutularını atmıyım da bi faydası dokunsun dedim :)
 2 cips kutusunu birleştirip (üsttekinin tabanını keserek) bantladım ve yapışkanlı kağıtla kapladım.ne zamandır ihtiyacım olan güzel bir şiş kutusuna sahip olmuş oldum:)
tabii beni gören becerikli minik kuş da aynısını yapmaya koyulunca şu minik kutu da onun eseri oldu:) diğeri de kaplanmayı bekliyor.. 
made by B.B.

DIY eşya yenileme


 ne zamandır aklımda olan yenileme projemi anca yapabildim.
bu sandık,nişanımda kayınvalidemin hediyesiydi.bu sene yeni evime taşındığımda fazla kullanmadığım ne kadar eşya varsa hepsini ihtiyacı olanlara verdim,tam bunu da vermek üzereyken aklıma şu son görüntüsü geldi:) hemen vermekten vazgeçip üzerinde düşünmeye başladım.hediye olduğu için de kıyamamıştım zaten,iyi oldu.

 
önce üzerindeki kurdele çiçek kumaş ne varsa hepsini çıkardım,sadece boş bir sandık kaldı,onu da 3 kat yağlı boyayla boyadım.kuruduktan sonra silikonla kurdele ve deniz kabuklarını yapıştırdım.

 mavi tonlarında dekore ettiğim banyocuğuma yerleştiriverdim:) eski nişan sandığımın son halini nasıl buldunuz??
 
made by B.B.

12.04.2013

keçe çiçekler

öncelikle herkese hayırlı cumalar diliyorum,gönlümüzden geçen bütün hayırlı duaların kabul olması dileğiyle..
bugün fotoğraflara bakarken,keçeye ilk başladığım zamanlarda yaptığım ama yayınlamayı unuttuğum çiçeklerimi gördüm.madem o kadar uğraştım,paylaşıyım bari dedim :)
zamanla insan hangi konuyla ilgilenirse ilgilensin tecrübe ve pratiklik kazanıyor o konuda.ben de bu çiçeklere bakınca şimdi yapsaydım daha iyisini yapardım diyorum ama gelişmemi sağlayan her hatamı seviyorum :)) bu kadar pollyannacılık yeter sanırım:) fotoğraflara geçiyim..



made by B.B.

11.04.2013

kızımın başarı kelebekleri :)

bu kelebekleri kızım için yaptım,hem de 1 saat içersinde :) düşünüp karar verip,elimdeki malzemeleri birleştirip 30 tane lavantalı kelebeğe dönüştürmem 1 saat içersinde oldu,zaman zaman kendime hayret edip çok da tebrik ve takdir ediyorum :))
 gelelim kelebeklerin sebebine; benim güzel kızım okulda Kur'an okumayı öğrendi,5.5 yaşında olmasına rağmen güzel okuyor,maşallah diyelim,nazar değmesin :)canım kızım benim Allah ömrün boyunca hep güzel şeyler öğrenmeyi,öğrendiklerini de yaşamayı nasip etsin inşallah.
 Okulda böyle günlere çok önem veriyorum,başarının ödüllendirilmesi çocuklarda ,hatta sadece çocuklarda değil yetişkinlerde bile teşvik edici oluyor,yani bu tür kutlamaları bir başarının sonucu olarak yapmayı daha doğru buluyorum,kendi kültürümüzün olmayan doğum günü kutlamalarının yanında.. ben de kızım için o gün güzel bir organizasyon yapmıştım.pastasını aylar önceden düşünüp tasarlamıştım ama bizim çok bilmiş küçük hanım ben hazır pasta istiyorum diyince gidip pastaneden aldık.sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :) şehirdışlarından pasta siparişleri alan ben, bizim hanımfendiye pastamı beğendiremedim :)) bozulduğumu anlayınca yavru kuş hemen gönlümü almayı başardı;"ama benim pastamı görüp arkadaşlarımın da canı çeker,onların anneleri senin kadar güzel yapamaz ki", minik insan yerim ben seniiiii :))
ben de madem pasta yapmıyorum,farklı bişey yapıyım dedim,arkadaşlarına hatıra olarak dağıtmak üzere bu kelebekler çıktı ortaya.sevgilerimle..
made by B.B.

18.03.2013

keçe kapı süsü

bunlar daaaa yeni kapı süsüm,quilling yöntemiyle yaptım,çok hoş ve orjinal oldu.bebek odası yada giriş kapısı  için de çok ideal.ben çok beğendim ama kendi kapı süsüm olduğundan ( buraya bakabilirsiniz) kendim kullanamayacağım için bunu elimden çıkarmak istiyorum. kiii yenilerini yapabileyim :)

türkiyenin her yerine gönderebilirim.40 tl,
ulaşmak isteyenler burdan yorum yazabilirler ya da facebook/sirintasarimlar dan ulaşabilirler.
sevgiler..
made by B.B.

12.03.2013

kızımın 5 yaş pastası

(aslında bu geçen sene kızıma yaptığım doğum günü pastasıydı,eski kayıtlara bakarken buldum,tekrar çok hoşuma gitti ve yeniden paylaşmak istedim :) )

 bu daaa benim minik kuşumun doğum günü pastası!!!...aslında ağustos doğumlu ama okulda arkadaşlarıyla kutlamak isteyince 3 ay öne aldık.hello kity li isteyince de böyle bir pasta orta çıktı.




made by B.B.          bu daaaa benim dünyalar güzeli minik prensesim.Allah hayırlı uzun güzel bir ömür versin
                                güzel kızıma ve herkesin çocuklarına..

5.03.2013

bir daha gaza gelmiycem :))

bu bir kaç zaman önce yaptığım fakat yayınlamaya fırsat bulamadığım kapı süsüm..hikayesi de şöyle.. :)
bir gün komşum bana gelir ve der ki Betülcüm sen çok beceriklisin,maşallah yaptığın herşeyi çok güzel yapıyorsun..vs gibi gaza gelmemi sağlayacak bir çok güzel sözle konuşmasını sürdürür,bu sırada üst katımda oturan gelini de hamiledir ve doğuma 10 gün kadar vardır.ben bu iltifatların nasıl bir yöne doğru gittiğini farkettiğimde artık çok geçti,ve gelinin kapı süsünü yapma görevini üstlenmiş buldum bir anda kendimi:))
bu esnada okulların kapanacağı haftada bulunmaktayız ve bir sürü karne hazırlığı,toplantılar ve resmi işler beni beklemektedir.
madem söz verdik akşamları yaparım artık diye kendimi teselli etmeye çalıştım,neyse okuldaki işleri hallettik tatile girdik,daha 1 hafta sonraya hazırlamam gereken kapı süsü için komşum geldi gelinini sezeryana alcaklarmış bugün doğum var yetiştirirmisin dedi,o gün de izmire gitme kararı almıştık eşimle, yetiştirmek için nasıl uğraştım anlatamam,Allahtan herşeyini son güne bırakmamışım da sadece ortadaki ağaç 3 günümü aldı içini elyaflarla doldurmak teker teker dalları dikmek.gerçi hemen kolay bişey uydur,çok uğraşma dedi ama uğraşmadan güzel bir şey yapamazsın,sonuçta ortaya bir cin ali kondurmayacağıma göre :)) 
 çok hızlı çalışmamın sonucunda nihayet bitirebilmiştim kapı süsünü ama daha komşuya teslim etmeden eşim aradı hazımısın,benim işim bitti,çıkabiliriz diye.ama tek bir çöp bile hazırlamamıştım :)) 10 dakikada nasıl hazırlandım,eşyaları topladım, kızımı giydirdim ben bile hatırlamıyorum:)) böyle bir telaş içinde hazırladım ama uğraştığıma değdi sanırım ben bitmiş halini görünce çok beğendim,komşular da çok beğendi.ama bir daha gaza gelir miyim??gelmem sanırım :))

bu da kapı süsümün kapıdaki hali,sabah evden çıkarken aceleyle çektim,heran kapıdan biri çıkıp da napıyon burda sabah sabah der korkusuyla:))
made by B.B.

4.03.2013

keçe çalışmalarımız


En son yaptığım keçe baykuşların çevremde çok ilgi çekmesi üzerine anaokulundaki öğretman arkadaşım Mügeyle 'keçe bizim işimiz :) ' dedik, ve nikah,kına,doğum,mevlüd..vs gibi özel günlere keçelerden süs alternatifleri hazırladık. 

 bu keçelerle uğraşmak gerçekten çok keyif verdi bize,sipariş alırsak birlikte öğle aralarında yada akşamları hazılamayı düşünüyoruz..


  
ne diyelim;Allah bol müşteri versin artık herkese :))



made by B.B.