28.04.2013

abajur yenileme

herkese iyi geceler diliyorum,hafta sonunun rutin ev işleri sonrasında anca bu saatte yazabiliyorum (00:40)
bu saatte paylaşmak istediğim şey,eski bir abajurum.3 sene önce bi arkadaş hediye etmişti,böyle sade üzeri düz sarı kumaşla kaplı normal sıradan bir abajur.ama bu sevgili abajurun evimizde sefası çok uzun sürmedi,minik kuşumun yere düşürmesiyle abajurun üzerindeki şapkası kırıldı,kullanılamaz hale geldi.o halini fotoğraf çekmeyi çok sonradan akıl ettiğim için malesef gösteremiyorum :( geçen sene kendi evimize taşınırken kullanmadığım ne varsa verdiğimi söylemiştim daha önceden,bu abajuru da kullanmıyordum ama vermeye kıyamadığım eşyaların arasındaydı.nasıl yapsam diye baya bi akıl yürüttüm üzerinde,daha önce hiç görmediğim,yapılmamış bir şey olsun istedim,en son bu halini gözümün önüne getirdim ve hemen kolları sıvayıp yapmaya giriştim.
yatak odam koyu renk,alırken severek almıştım ama beyaz aşkı başladıktan sonra yatak odama renk katmak istedim.genelde kahverengiyi kremle kombinlediğim için sanırım iyice sıkıldım bu renklerden.ben de ( yavru ağzı , pembe arası artık adı neyse :) bu renkle odamı daha sevimli hale getirmeyi planlıyorum.odada kullanabileceğim bazı şeyleri de bu renkten seçmeye çalışıyorum,böylece kahverengi ve bu renk uyumunu yakalamaya çalışıyorum.
 neyse geleli abajurumuza,bunlar normal bildiğiniz marketlerde satılan kalın çöp şiş çubukları.boyama işleminden sonra silikonla sırayla yapıştırdım ve üzerini de keçelerle süsledim.ve hayalimde oluşturduğum görüntüye kavuşmuş oldum.
 aslında altındaki porselen kısmı da beyaza boyamayı düşünüorum ama nasıl olacağı konusunda emin olamadığım için denemedim daha,bu konu da tecrübesi olanlar varsa tavsiyelerini rica ediyorum:) ve aynı zamanda abajurumun nasıl göründüğün konusunda yorumları da... :))


made by B.B.

Hiç yorum yok: