17.04.2013

DIY eşya yenileme


 ne zamandır aklımda olan yenileme projemi anca yapabildim.
bu sandık,nişanımda kayınvalidemin hediyesiydi.bu sene yeni evime taşındığımda fazla kullanmadığım ne kadar eşya varsa hepsini ihtiyacı olanlara verdim,tam bunu da vermek üzereyken aklıma şu son görüntüsü geldi:) hemen vermekten vazgeçip üzerinde düşünmeye başladım.hediye olduğu için de kıyamamıştım zaten,iyi oldu.

 
önce üzerindeki kurdele çiçek kumaş ne varsa hepsini çıkardım,sadece boş bir sandık kaldı,onu da 3 kat yağlı boyayla boyadım.kuruduktan sonra silikonla kurdele ve deniz kabuklarını yapıştırdım.

 mavi tonlarında dekore ettiğim banyocuğuma yerleştiriverdim:) eski nişan sandığımın son halini nasıl buldunuz??
 
made by B.B.

1 yorum:

Feyza Altunay dedi ki...

İyiki değerlendirmişsiniz.yeni hali çok güzel olmuş.Deniz kokusu geliyor sepeten.feyzanincicileri