11.04.2013

kızımın başarı kelebekleri :)

bu kelebekleri kızım için yaptım,hem de 1 saat içersinde :) düşünüp karar verip,elimdeki malzemeleri birleştirip 30 tane lavantalı kelebeğe dönüştürmem 1 saat içersinde oldu,zaman zaman kendime hayret edip çok da tebrik ve takdir ediyorum :))
 gelelim kelebeklerin sebebine; benim güzel kızım okulda Kur'an okumayı öğrendi,5.5 yaşında olmasına rağmen güzel okuyor,maşallah diyelim,nazar değmesin :)canım kızım benim Allah ömrün boyunca hep güzel şeyler öğrenmeyi,öğrendiklerini de yaşamayı nasip etsin inşallah.
 Okulda böyle günlere çok önem veriyorum,başarının ödüllendirilmesi çocuklarda ,hatta sadece çocuklarda değil yetişkinlerde bile teşvik edici oluyor,yani bu tür kutlamaları bir başarının sonucu olarak yapmayı daha doğru buluyorum,kendi kültürümüzün olmayan doğum günü kutlamalarının yanında.. ben de kızım için o gün güzel bir organizasyon yapmıştım.pastasını aylar önceden düşünüp tasarlamıştım ama bizim çok bilmiş küçük hanım ben hazır pasta istiyorum diyince gidip pastaneden aldık.sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :) şehirdışlarından pasta siparişleri alan ben, bizim hanımfendiye pastamı beğendiremedim :)) bozulduğumu anlayınca yavru kuş hemen gönlümü almayı başardı;"ama benim pastamı görüp arkadaşlarımın da canı çeker,onların anneleri senin kadar güzel yapamaz ki", minik insan yerim ben seniiiii :))
ben de madem pasta yapmıyorum,farklı bişey yapıyım dedim,arkadaşlarına hatıra olarak dağıtmak üzere bu kelebekler çıktı ortaya.sevgilerimle..
made by B.B.

11 yorum:

Tuba'nın Dünyası dedi ki...

MaşaAllah sizin gibi bir anneye 5.5 yaşında olmasına rağmen çoğu yetişkinin başaramadığı bişeyi başarmış .
Bu başarı kelebeklerinin nicesini hakediyor . Allah katında sizde ok güzel bi yere gelirsiniz inşaAllah, çünkü her anne baba sizler gibi olamıyor maalesef.
Bu arada kelebekler çok şirin ellerinize sağlık :)

Tuba'nın Dünyası dedi ki...

Birde bloğunuzu izlemeye alamıyorum bir bakarsanız sevinirim :)

ayseldogan dedi ki...

ellerinize sağlık ne güzel düşünmüşsünüz:)kızınızıda sizide çok tebrik ederim.maşaallah:)daha güzel günlerini görün inşaallah küçük prensesin:)aferin prensese:)

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Ne güzel Allah daim etsin:)

şirin tasarımlar dedi ki...

Tuba'nın Dünyası güzel yorumlarınız ve dualarınız için çok teşekkür ederim.Allah herkese öğrenmeyi öğretmeyi nasip etsin,küçük yaşta ne verirsek onları alıyorlar.bu arada hemen bakıp düzelmeye çalışıcam inşallah blog ayarlarına.sevgilerimle :)

şirin tasarımlar dedi ki...

sevgili ayseldogan çok teşekkür ederim,dualarınıza da can-ı gönülden amiiin diyorum :)

şirin tasarımlar dedi ki...

sevgili kardeşler-nikahşekeri amiin inşallah çok teşekkür ederim

Tuba'nın Dünyası dedi ki...

Sorun yokmuş ben görememişim boş yere yorulmayın sevgiler :)

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık bende beklerim =)

şirin tasarımlar dedi ki...

teşekkürler,geliyoruuum hemen :)

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))
Hayrılı Ramazanlar…