28.04.2013

takı kutusu

yatak odamı pembeleştirme projelerim son hızla devam ediyor :) bu gördüğünüz çit görünümlü kutunun benzerini bir yerde görüp beğenmiştim ama işte herşeyi kendim yapma isteğim sayesinde almayıp kendim yapmaya koyuldum.bizim okulumuzun yanında bir marangoz atolyesi var ve sağolsun ne istersek marangozumuz bıkmadan usanmadan istediğimizi yapıyor.ona bu çiti anlattım elindeki kontraplaklardan bu minik parçaları kesti,ben de onları bu çok sevdiğim renge boyayıp parçaları yapıştırıp bu çit kutuyu oluşturmuş oldum.abajurumla da çitlerim takım oldu.
 içine de takılarımı koyup aynamın önüne yerleştirdim.insanın kendi yaptığı şeyleri izlemek bile çok mutluluk veriyor :))



made by B.B.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş. bence bebek şekeri sepeti olarak da çok şık şirin olur